Monday, October 30, 2006

Hayatımın en kötü ve en karanlık günlerinden biri bu gün. Kafamdaki sorulara bir cevap bulmaya çalıştığım ama nedense bir türlü cevap bulamadığım bir gün. Yarın ne olucak yada yarından sonraki günler ne olucak bilemiyorum. Ama yarın iyi yada kötü ne olursa bir daha hiçbirşey aynı olmayacak.
Bu gün ilk defa içtiğim sigara dumanını içime daha da bir hızlı ve dolu dolu çekiyorum. Sanki bir daha çekemeyecekmiş gibi. İçtiğim birayı ilk defa bu kadar kana kana içiyorum ve hayatımda belkide ilk defa bu eve, bu odaya, bu şehre dolu dolu bakıyorum. Sanki yarından sonra gidecekmişim ve bir daha dönemeyecekmişim gibi...
Zaman artık yavaş yavaş da geçmiyor, tam tersine bu gün zaman daha da bir hızlı geçiyor. Hep derdim gitmek mi yoksa kalmak mı daha iyi diye. Şimdi gitmekten korkuyor, kalmaktan ise daha da bir heyecan duyuyorum.
Günün bitmesine altı saat kaldı, yeni günün başlamasına ise tamı tamına ondört saat. Ondört saat hayatı dolu dolu yaşamak için yeterlimi acaba?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home