Wednesday, January 17, 2007

İlk Aşk...

Ne zamandır dinlemiyordum bu şarkıyı. Ama şimdi dinlemek daha da bir anlamlı geliyor. Daha bir dolu ve daha bir net hissedebiliyorsun birşeyleri hayatında bişeyler olduktan sonra. Bu da o günlerden biri. Eskisinden daha iyi hissediyorum şimdi. Ve daha yoğun yaşıyorum. Bari sözlerinide yaziyim tam olsun;

Şimdi ben oldum yeniden
Kaçıncı kez yitirdiğim bulduğum
Kardeşim kadar eski bir sokakta
seni gördüm

Anladım artık beyaz bir vapurdur
aşk
Makine dairesinde söylemediğimiz
sözler
Uyutmaz yolcuları sabaha kadar

Seni mi gördüm, çözüldüm geçmiş
gibi
Bir karanfil açmış gibi yakamda
Kokladım yalnızlığımı, acıdım
kendime, sana
Zamanın üzümleri hep şarap olmuş

İlk aşkım deli aşkım bana çare bul,
Kendine çare bul,
Bağlandı elim kolum neyleyim?
İlk aşkım, deli aşkım bana çare bul
Kendine çare bul
Gel çöz beni azat et benden
Bu dünya naylon, anlamak güç
Bırak yıkasın içimizi geçmiş

.......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home